Kızım 17 aylık 2 aydır memeye çok düştü abartısız yarım saatte bir emiyor vermeyince krize giriyor resmen çok yoruldum artık iştahı da gitti sadece memeyle duruyor resmen, birde üst dişlerinde aşırı bi sararma var onun da çok emmekten olduğunu söylediler sizce bırakmalı mıyım erken mi, nerden başlıcam nasıl bırakcam hiç bilmiyorum napmam gerekiyor sizce 😢