gl99 11 aya yakınız bizimde dişimiz hiç yok. Yumurta serüveninden ben vazgeçtim açıkçası. Tadım aşamasında bile daha çok yiyordu 😂 sıcakların etkisiyle sanırım şuan ağzından çıkarıyor. Bende zorlamıyorum. Yoğurt yumurta yulaf ununu karıştırıp kızartıyorum. Puf puf oluyor. Onu parçalara bölüp önüne koyuyorum. Elbette bir tam porsiyonu yemiyor yarısı yerde yarısı kucağında 🤦🏻♀️ ama kendi yettiği kadar alıyor ağzına, miktarı o belirliyor kısacası. Yada pankek karışımı aldım kendim beceremedim çok 🤦🏻♀️ onuda aynı parçalayıp veriyorum sabahları. Ekstra hiçbir şey yemiyor yanında. Ara öğün yapmıyoruz gibi bir şey, bazen yoğurt bazen meyve. Ama yemediğinde zorlamıyorum yesin diye. Yoğurt Max kendi kaşığıyla 2 kaşık yiyordur ama yetiyor ona. Meyve de aynı şekilde. Muzu avakodayı ağzına sürmüyor mesela. Baştan seçti çocuk sevmediği yiyecekleri 🤦🏻♀️ ara ara teklif ediyorum sadece. Akşamları da biz ne yiyorsak ona tuzsuz ayırıyorum. Çorbaysa hepsini içer, tarhana (hazır tarhanayı ağzına sürmedi) yoğurtlu çorba, soğuk çorba gibi.. katı bir şeyse köfte gibi yine parçalayıp önüne koyuyorum kendi yiyeceği kadar yiyor. O Instagramda gördüğümüz dolu dolu tabakları hiç yapmadım. Çünkü beklenti artıyor. Önüne az koyuyorum, eline alıp ağzına götürse yetiyor benim için, bende yetersiz hissetmiyorum ve mutlu oluyorum 😊 inanın şuan mamayı bile o kadar azalttı ki. Mevsime bağlıyorum ben. İstediği zaman mamamamam söylenmeye başlıyor. Söylenmeden onu bile yapmıyorum 🤦🏻♀️ ve kilo alımı çok iyi bunu da belirteyim ki ben yetersiz besliyor gibi olmayım 😂