oğljm sabah 2 yaş aşısı oldu ateşi 38.5 düşmüyor nasıl düşürebiliriö anneler yardım edin
xebrux ateş düşürücü verin ılık suyla dus aldırın aşı yerine değmesin ama
Rengarenk52 ılık suyla kompres yapıyorum ayagına limon sürdüm
duş aldırdım ateş düşürücü verdim düşmüyo