kkubs merhaba canım anneler 🫂 ben bebegim doğmadan önce braun prt2000 koltuk altı ateş ölçer aldım. Ama hem bebegim suan 3,5 aylık şimdi bile zor ölçtürüyor hem de iki tane olsun karşılaştırma yapayım vs diye ikinci olarak kulak içi ateş ölçer almak istiyorum. Aklımda Braun irt6525 ya da 6520 modeli var. Ama nette o kadar çok yanlış olcuyor diye yorum var ki. Yardımcı olun lütfen sizlerin fikrini merak ediyorum
simseklivekalpli kkubs kulak olcerde belli bir süre sonra kalibrasyon ayarı yapılması lazımmış. Evde yapılamadığı için yanlış ölçüyormus. Ben bu yüzden koltukaltı aldım ağlıyor zırlıyor ama mecbur en güvenilir o
zencefillikurabiyeadam kkubs bende 6515 vardı. Çok geç ölçüyor ve yüksek ölçüyordu. Başka kulaktan ateş ölçerle karşılaştırdık fark çıkıyordu. Memnun kalmadık iade ettik. Omron almayı düşünüyorum.
eymenku kkubs Braun bilmiyorum fiyat olarak nasıl ama biraz uygun fiyatlı olsun işimi görsün derseniz direct nexus var memnunum ben ondan bu güne kadar yanlış olctugune denk gelmedim koltuk alti ile karşılaştırmali ölçüyorum
simseklivekalpli kkubs bence gerek yok ya, evet hastaneler kulak tipi kullanıyor ama onlar sürekli kalibre ediyormuş 🥲
beybiliko kkubs elimde braun 6525 var, hastanedekiler ile aynı ölçüyor, öncesinde temassız kullandım ama ölçüm doğru çıkmıyordu hiç, koltukaltından ölçer de var ölçüm süresi uzun olduğu için onu çok az kullandık, keşke en baştan kulaktanölçer alsa idim
kkubs Teletabianteni manuel dediğiniz kol altı ölçen galiba o bar ama çok zor oluyor onunla :( bir de doktorlar da artık kulaktan öneriyor ama marka bilemiyorum