Nazar_1512 benim oğlum 17,5 aylık şu anki kelimeleri anni,baba,mama,dede,hala ona hava diyor ablasına Gamze diyemediğinden Ga diyor anneanne harika söylüyor o da çok seviyor anneannesini teyzesine deyde diyor kedileri çok seviyor dedi diyor kuşları cikcik diye çağırıyor ayıya ayıcuk diyor lambalara bayılıyor ışuk diyor zeytini çok seviyor deytin diyor alo diyor suya du diyordu bıraktı demiyor çığlıkla su istiyor çiçek ağaç bunları biliyor çiçek görünce söylüyor hemen ata deh diyor tavuğa gıdıgıdıgıdak ineğe mööö diyor sürekli olarak tekrar yaptırın her çocuğun gelişimi farklıdır yanlış anlamayın bende benim oğlum böyle diye yazmadım ben sürekli tekrar yaptıra yaptıra öğrendi zaten