Kızlar bebegım üc aylık oldu bı 10/15 gundur emmeyı reddedıyordu yavasca azalarak basladı ve kestı onu toparlıyorum göğsümü görünce cıglık atıyordu suan toparladık bıraz göğsümü alıyor ama cıgnıyor emmeyı unutmus bu sefer süt az geldı dıye sınırlenıyor sılıkon göğüs ucu almıstım ama buyuk geldı heralde cıkıyor agzından ne yapıcam bıberonu kullanıyor