gizem1101 Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık sanki böyle anne diyormuş gibi sesler çıkartıyor ve ben çok mutlu oluyorum hani derler ya bebek anne dese sonraki kız baba dese erkek diye ilk bebeğim hep 1 kız kardeşi olsun istiyorum sizce sonraki kız mı olur 😅
Gunesnil_23 gizem1101 Benim kızım 8 aylıktı anne dedi ilk şimdi tekrar kızım olacak bilmiyorum doğru mu 🤣🤣🤣
balkizlar gizem1101 birinci kız mı erkek mi yazmamışsınız.. oran olarak 1. Hangi cinsiyetse 2. %60 aynı cinsiyetmiş
forumgurmesi Benim kızım da anne dedi, ikinci kızıma hamileyim ama bunun bunla alakası olduğunu hiç düşünmüyorum😂
Gzdzeynep gizem1101 asla alakası yok. Büyük kızım bir yaşından sonra anne demeye başlamıştı hep dede mama baba meme diyordu en son anne dedi. Sonraki de kız. 5 yıl arayla iki kızım var inşallah gönlünüze göre olur. Çünkü biz de ikinciyi hep kız istedik iki kız kardeş olsunlar diye 🌸