dygskerem Biraz tepki vermeye başladı gece uykuları daha iyi, 4-5 saat uyuyor gece dinleyip gülmeler başladı herşey daha güzel oluyor gibi benimde psikolojim düzeliyor yavaş yavaş siz ne durumdasınız 😂
momsdady dygskerem bugün bizde 2 aylık olduk♥️ geceleri düzene girdi uykularımız ama gündüz hala düzenimiz yok çünkü gündüzleri uyumuyor🥹 konuştuğumuzda artık gülmeler başladı,kendi kendine anakucağında kısa sürede olsa ağlamadan duruyor artık bende biraz olsun nefes alabiliyorum bu sayede🙏
kupraa dygskerem ellerimiz hala yumruk şeklinde kapalı sizlerinde öylemi acaba çünkü bazı yerlerde açlık belirtisi olarak geçiyor
esay22 dygskerem bizimde 2 ay 5 gün oldu artik daha rahat uyuyo gülüyo yavaş yavaş kendimize geliyoruz
hilalgoktugnuri dygskerem allahım şükür yarabbim 2. Ay bebeci sıcaktan gündüz uykuları max. 1.5 saat oluyor uyanınca besleme alt değiştirme biraz öpücük ilgi derken 1 saat geçiyor tekrar uyku yapmaya çalışıyorum yok aşırı sıcak. Allahım bugün istanbul serin ve bugün 2. Uzun uykusuna yattı 3 saatlik. Klima aldım eve çocuk isilik oldu sıcaktan. Geceleride saat 21:00 gibi besliyorum ve uyandırmasam saat 03:00’a kadar uyur. Uyandırıp tekrar besliyorum. Standart 3 saatte bir uyanıp yemek yiyor. Ellerimizi keşfetmeye başlıyoruz iki elimizi birleştiriyoruz ve bol bol ağzımıza götürüyoruz emiyoruz. Şuanlık 2. Ay güncellemelerimiz bebeci için bunlar 😂
papatyaanne_ Biz de bugun 2 aylık olduk sukur Uyku duzeni var mı , varsa nasıl olusturdunuz Bende olusturmsk istiyorum da ona gore krndime esimle vs plan program yaparım diyorum
dygskerem papatyaanne_ tam olarak bi uyku düzenimiz yok aslında gündüzleri çok uyumuyor sıcaktan olduğunu düşünüyorum akşamları genelde banyo yaptırıp emzirip yatırıyorum 10 gibi 4e kadar kesintisiz uyuyor sonra uyanıyor emziriyorum yatırıyorum 7-8 gibi kalkıyor gün içindede kısa kısa uyuyor ev serin olursa daha uzun uyuyor
ada22 papatyaanne_ bugün 2 aylık olduk biz de.Kontrolümüz vardı ve rota aşısı ilk doz yapıldı.Çok gazlı bir bebek ve sanırım bu yüzden gece gündüz uykular hep kötü:) Bir de kucağımda uyumaya alıştı 3 ay bitsin de yatağa alıştırırım diye hayaller kuruyorum .Agu bugu gülümsemeler var 😌
tubixo dygskerem benim bebeğim de iki aylık olmak üzere ama asla bu kadar uzun uyumuyor hep kesik kesik bir 2 saat gazlı bir bebek ama
papatyaanne_ H dygskerem hergun banyo yaptırmak alışkanlığa sebep olur Kışın zor olur hastalık vs vsr yapar dediler ben de haftada 2 ye dusurdum ya
annemiyimneyim dygskerem ya bende 10 gibi yatırıyorum dörde kadar kalkmıyor sonrası karışık bazen çok aık uyanıyo bazen yediye kadar uyanmıyor ama dörde kadar olan uyku kadar dalgın uyuyamıyo. acaba akşam sekizde yatırıp iki öğün mü kalkmamız daha uygun olur. O zaman uykusu daha da uzat mı acaba. Benimki de gündüz nerdeyse hiç uyumuyor bugün sadece üç kısa uyku yaptı bu saat oldu yeni uytuyorum.
dygskerem momsdady bizde öyleyiz gündüz niye uyumuyorlar ki sıcaktan heralde, gece uyumaları daha iyi bence yoksa zombiye döneriz
papatyaanne_ momsdady evet kısa duruyo artık ilk zaman sadece meme ve uykuydu geri kalan zmn da aglama
momsdady dygskerem gerçekten gece de uyumasa hepten kötü oluruz🙈 Gündüz neden uyumuyor anlamıyorum bazen saatlerce sallıyorum uyuyor koyuyorum yatağına 10dk geçmeden geri uyanıyor hep mi böyle bebekler acaba diyorum şekerleme yapıyor
momsdady tubixo benim bebeğimde öyle probiyotik kullanıyorduk yanına gaz damlası da ekledik sorunumuz öyle çözüldü uykuları bir anda 4 saate çıktı geceleri şuanda 21:30gibi derin uykuya dalıyor 2ye doğru uyanıyor sonra 5:40ta tekrar besleniyor ve gün başlıypr sonrasında pek uyumuyor yatakta ayağımda sallaaya sallaya 7ye kadar oyalıyorum kendimde uyuyabilmek için 🙈
dygskerem tubixo bilmiyorum belki olabilir bizim gaz problemimiz çok nadir oluyor nurse havyers diye bi damla var çok iyi geliyor
papatyaanne_ momsdady sadece benimki gunduz duzgun uyumuyor sanıyprdum Ama sıreklş vantilator acık serin tutmaua calısıyorum buna ragmen duzenli degşl uykusu
momsdady tubixo evet gazı çokkk damlayla sorunu çözdük gece uykuları düzeldi ama 5günde bir kaka yapıyor ve sabah uyanırken ıkınarak kızararak uyanıyor gazdan dolayı 🥺 yani sıcaklar biyandan çocukla akşama kadar evde sağa sola gidip geliyoruz hiçbir iş yapamıyorum uyumadığı için tuvalete gidersem kâfi yani🙈
ada22 momsdady benim kızım da sabaha doğru çok sık uyanıyor ve en geç 6.30 uyanmış oluyor 🫣 Gaz damlası ve probiyotik de kullanıyorum ama gaz problemi devam .Acaba siz saatli mi veriyorsunuz damlayı?
tubixo momsdady kesinlikle bende aynı durumdayım inanın kan ter içinde kalıyorum üstelik grip olduk🥺 terden mi üşütmeden mi havalar zaten cehennem gibi
dygskerem papatyaanne_ bu sıcaklarda haftada iki çok az değilmi ya biz sürekli isilik oluyoruz uykudan uyanınce ter içinde kalıyor emerkende ben hergün yaptırıyorum niye alışkanlık olsun ki kışında ona göre düzen oluşur bence haftada 2 az
kupraa papatyaanne_ canım yaptır bana doktor sabah akşam yaptır dedi ama ben 1 kere yaptırıyorum hergün mutalaka
dygskerem kupraa bizimde öyle sürekli kapalı açlık diyor evet ama 3. Ayda açılıyormuş sanırım bence bebeklerin hepsi öyle karnı doysada kapalı bizimkinin
kupraa sedsedsedsed yani bende bi yerde açlık belirtisi bi yerde 3 aydan açılıyor diye okudum ne kadar doğru bilmiyorum aklım hep duyup doymadığında olduğu için açlığa takılıyorum hep 😔
papatyaanne_ dygskerem vantilator acık gece gunduz ve eli ayak yuz gunde bikac defa yıkıyorum Bi de afedersiniz kakada da yıkıyorum belfen asagısını Bikac dr haftada 2 3 yeterli diyodu youtube da