ldb biz başta prima premium care kullandık sonra biraz büyüdükçe prima aktif bebeğe geçtik. Sonra sleepy kullandık ama dediğiniz gibi aşırı sızdırma yapıyordu. Şuan molfix kullanıyoruz mavi paketli olanlardan gayet memnunum. (Beyaz paketliyi aldım ama o da çok çabuz sızdırdı) Oğlumun poposu hassas her ıslak mendili ya da bezi kabul etmiyor ama buna hassasiyet göstermedi çok şükür. Küçük boylardan deneyebilirsiniz🥰