Benim kızımda var saçında suan birde saçları dökülüyor daha da belli oldu doktorumuz müdahale edilcek birşey yok 1-1,5 yaşında kendiliğinden geçer dedi . Kardeşimde alnında var gerçi onun henüz geçmedi ama benim hoşuma gidiyor çok tatlı duruyor kızımda ve kardeşimde❤