elif0712 barbiee_ 2 gün kullandım ilk gün kusmayı kesti ikinci gün öğürüyodu onun iin verdim sonra düzeldi
barbiee_ elif0712 teşekkür ederim canım bende 2 gün kullanayım şükür iyi geldi yarın da verir bırakırım
Iscan barbiee_ 2 yaşında oğlum sürekli kusar sebebını bilmiyorum hatta bu gece yıne başladı ametik damla çok iyi geliyor tadı çok kotu ama