alpaslanmom_ [silindi] çok teşekkürler bu kaymaklı olanada bakayım o zaman tencere değil küçük cam kaplara yapmak daha mantıklı
[silindi] alpaslanmom_ rica ederim tercih sizin tabi bir de dereceyle yapmanızı öneririm ben o şekilde yapıyorum
simseklivekalpli alpaslanmom_ içim olur marketlerinki olur. Tarım kredide jersey var yanında yoğurt mayası da oluyor onunla bile olur
alpaslanmom_ minikcekirgem işte mesela bende birinci elden alsam çok güvenirim ineği olan birinden almışsınız çok şanslısınız burda mahallede bir tane sütçü var koyduğu kaplar bile paslı maalesef
alpaslanmom_ [silindi] maşallah çok güzel çıkmış kaymağı bu arada tam instamom annesi gibisiniz bayıldım 😍
[silindi] alpaslanmom_ ay çok teşekkür ederim instagramda da paylaşım yapıyorum elimden geldiğince en iyisi olsun diye uğraşıyorum 🥰
Pamukhanim_ alpaslanmom_ şok markette mis pastörize süt ve activa ile çok iyi tutuyor ben sadece onunla yapabiliyorum
organikirmik alpaslanmom_ activia ile denedim sevmedim, probiyotik toz yoğurt mayası alıyorum. Hem süt hem maya Şok’tan aldım sütü bakraçlık alıyorum daha yağlı oluyor