Karacahanim Selam hanımlar. Hamile olduğumu öğrendiğimden beri saç boyatmak işlemini erteledim ama son ayda boyatmakta sorun olur mu? 9. Ayda boyatan var mi bi sormak istedim? Yada doğum sonrası hemen olsa emzirmeyi vs etkiler mi?
perikiz42_ Karacahanim canım iyi saymazlar beklemissin bekle birazdaha bişey olmaz bebeğin sağlığı önemli sonuçta
tospkk Karacahanim benim kuzenim ilk aylarda da boyattı ama ben riske atmak istemedim açıkçası şimdi 7,5 aylık oldu hala az daha dursun diyorum ombre tarzı çok etkilemez aslında ama ister istemez kimyasal
perikiz42_ Karacahanim doktora danışmanızi tavsiye ederim ben olsam boyatmam ama iki üç aylık olana kadar