Bana bundan 4 sene önce koyuldu tanı sibelium mu neydi ilacın adı ondan başlatmıştı doktor hamile kalınca içmeyi bıraktım ama hamilelik sürecinde hiç başım ağrımadı doğum dan sonra yine tutuyor 3 4 gün yakamı bırakmıyor hayat kalitesi düşüyor insanın bebeğime zor bakıyorum bende tekrar doktora gideceğim ama emziriyorum mra giriliyor mu bilmiyorum