dmlaasfkgn Kızlar ben başvuralı 3 ay oldu aradılar uygun görüldüğünde işte tekrar iletişime geçeceklerimi söylediler şimdi mail geldi bir test gibi 20 dklık sizdede böyle mi olmuştu nasıl işliyor süreç tam olarak ?
oylederler dmlaasfkgn ben başvurdum. Bi süre sonra mail geldi test için. Yaptım ama hala dönen yok. 😔