merveiyd Merhaba kızlar, ilk oğlumun ismi Yağız. İkincisi de 32 haftalık oldu ancak hala isim bulamadık. İlla Yağıza benzesin uyumlu olsun demiyoruz, lütfen önerilerinizi bekliyorum ❤️
merveiyd bisenakillisinzaten Ayaz’ı ben de çok beğeniyorum ama eşim ısınamadı, çocuk soğuk olursa diye 🫢😅