Birdunyabircennetannesiii Ne kadar istediler sizden? 5000₺ istediler cumaya kadar vermem lazımmış Bana çok geldi devlet anaokulu için Sizde nasıl normal mi bu fiyat Aylık ödemesi 2300₺ ama kayıt için 5000₺ istediler
aptallarsizii Birdunyabircennetannesiii yarı özel yarı devlet olmasın devlet anaokulu için çok fazla sanki
ezgicomert Birdunyabircennetannesiii 9bin istediler bizden. Ama hiç adres falan sormadılar normalde oraya çıkmadı çünkü. Proje okulu olduğu için ilkokulada orda devam etmesini istediğim için bide iyi bi okul olduğunu duyduğum için kaydettirdim
Birdunyabircennetannesiii aptallarsizii Devlet anaokulu Yani internetten de bakıyorum devlet olarak geçiyor Instagram sayfasında da devlet anaokulu yazıyor
Birdunyabircennetannesiii ezgicomert Bizimki 4 yaş canım Adrese bakmadan kayıt olunuyor 4 yaşta Zaten adrese de baksalar evimin hemen üstünde onunla alakalı değil yani
Birdunyabircennetannesiii aptallarsizii Yani kendi Instagram sayfasında devlet okulu yazıyor anlamadım ki Devletin ise çok fazla bu para birde içinde 1 aylık ücreti de yok sadece ıvır zıvır almaları içinmiş
ezgicomert Birdunyabircennetannesiii benim oğlumda 4buçuk yaşında şubay doğumlu ama e devletten bakınca adrese bağlı bi okul çıktı canım
Birdunyabircennetannesiii BelisMelis411 Yani çok fazla geldi aylık fiyatı değil de kayıt parası aşırı fazla geldi
aptallarsizii Birdunyabircennetannesiii walla şaka gibi bende gidip bakacam bakalım ne isticekler inanılmaz korkuyorum 2 çocuk faturalar giderler bide aydat ve kayıt parası üstüne de ıvır zıvır parası sanırım aç kalacaz 30 bin kazanıyoruz zaten neye yetecek Allah yardımcımız olsun
BelisMelis411 Birdunyabircennetannesiii kauıt parası ıstemedıler yanı agustosta arıcaz dedıler varsada daha söylemedıler yani ön kayıt yaptırttık sadece aylık dedıler
coraplarheptek Birdunyabircennetannesiii aslında inkar etme hakkımız var mesela üst komsuyada aynı demişler ama kadın 2500 vermiş sadece bizim ikamet sıkıntımız var cocuga sıkıntı yaratılmasın kafasıyla tamam dedik yatırdık devlet okulu bunu bile istemesi yasak mebe şikayet edilebiliyorda genellikle çocuklar için susuyor herkes
Birdunyabircennetannesiii BelisMelis411 Bizde bugün ön kayıt yaptırdık belgeler istemişler cumaya kadar vereceğiz işte birde kayıt parası istenilmiş
ozipek Birdunyabircennetannesiii izmirde bir devlet anaokuluna sadece yarım dönemlik 11.750 tl istemişler ablamdan. Ve yanında tuvalet kağıdı, ıslak mendil, çamaşır suyu, bi kaç top a4 kağıdı falan da!! Aklım almıyor nasıl devlet okulu oluyo şimdi bu?
Birdunyabircennetannesiii ozipek Bu devlet olamaz yani yok artık 😮 Şikayet edin Özeller yarım zamanlı bu fiyatlarda
Deletedmom_897 Birdunyabircennetannesiii 12.500tl istiyor bizim okul aylık 2500 tl yardımcı parasıymıs.Kizim 2.sinifa gecti ama ben bile cimere yazcam bu durumu
Deletedmom_897 Birdunyabircennetannesiii Maalesef sözde devlet okulu .Ben adrese kayıtlı bi okula göndermedim ama onun için bile gecen sene 15.000 ödedim
Birdunyabircennetannesiii papatya__ Ay bu fiyatlar ne böyle 🤷 Devlet anaokulu için kayıt parası aşırı fazla geldi bana bilemedim 🤷