seymanne613_ Ellerim suya temas eder etmez buruşmaya başladı böyle bı durum yaşayan oldu mu hiç sebebi neymiş kistik fibroz hastalarında görülüyor deniyor
kcbusraaa seymanne613_ benimde oluyo 1 haftadır fark ettim 2-3 bardak yıkayayım hemen sanki saatlerce suda kalmış gibi oluyo emziriyorum ben vitaminler bebeğe gidiyo acaba vitaminsizlikten mi ki
seymanne613_ simseklivekalpli ama benim öyle değil temas ettiği anda buruşuo gözenekler belirginleşiyor hastalığım adı akuajenik keratoderma internette bakınca farkı görürsünüz keşke normal olsaydi
simseklivekalpli seymanne613_ belki atopik dermatit vs vardır en kötüsünü düşünmeyin. Benim de ayak parmaklarım bembeyaz oluyor tahlilde bir sorun çıkmamıştı ama
seymanne613_ simseklivekalpli inşallah öyle değildir ama insanoğlu işte kimsede böyle biseyle karsilasmayincs
simseklivekalpli seymanne613_ yok benim soğuktan direkt ölü rengini alıyor. Raynaud hastalığı diye çıkıyor. O da otoimmün hastalıklar sebepli olabilir diye bakıldı ama bişey çıkmamıştı testlerde
seymanne613_ simseklivekalpli çok geçmiş olsun rabbim safi ismiyle şifa versin çeşit çeşit hastalık var ua
seymanne613_ kcbusraaa aa gerçekten mi bebeginiz kaç aylık benim 7.aya girdi doğduğundan beri var bildiğimiz buruşuyor ve beyaz beyaz avuç içi çizgilerimin orası kabarıyor gözenekler jokta nokta belirginlesiyor
seymanne613_ kcbusraaa mesela en basit elimi yikayayim buruşuyor ya onu geçtim ıslak mendili elimde tutayım nemli ya buruşuyor
kcbusraaa seymanne613_ benim bebeğim 3 aylık benim kabarma sizinki kadar yoğun değil ama o zamana olur belki chatgpt ye sordum çinko ve magnezyum eksikliğinden olur diyo yarın kan vereceğim bakalım sizde bi kan verin bence
seymanne613_ kcbusraaa ellerinizde ki suya temas edince oluşan kabarma geçti mi acaba benim hala oluyor
kcbusraaa seymanne613_ 4-5 gündür söylediğim vitaminleri kullanıyorum normalleşti artık suda uzun süre kalınca buruşukluk oluyo oda herkeste olan sizde bi kan verip vitaminlerinize baktırın bence büyük ihtimal sizinkide vitamin eksikliğindendir