Merhaba arkadaşlar 2,5 aylık bebeğimin bezinde koyu lekeler gördük doktora götürdük yetersiz beslendiğini mamaya başlamamız gerektiğini söyledi. Şimdiye kadar sadece anne sütü vermiştik. Nasıl yapacağız hem anne sütü hem mama verenler aydınlatabilir mi?