Arkadaşlar Oğlum 2 yaşında Bu Son Çıkan Salgına Yakalandı Kusma İshal Ve Bizde Ateşte Var Hastaneye Gittik Aynı Gunde 3 Defa Kusması Durmuyo Doktor Durmayınca Getir Dedi Götürdük İki Kere Serum Yaptı 3. Gidisimiz Düşmeyen Ateş 7 saat Hanımlar Tam 7 Saat Ateşi Düşmedi 39 39.5 Gittik Kan Tahlili İstedi Yine Sıvı Kaybı Çok Dedi Gece Yatış Verdi Sabaha Kadar Sabah Toparlanmis Biraz Dedi Gönderdi Ama Oğlumun Hala Ateşi Var Yemek Yemiyo Hala İshal İlaçları da Cabası Parasında Değilim Oğlumun Canı Sağolsun Tabiki İlaçlara Dünya Para Gitti Her Gittiğimiz Başka İlaç Yazdı Ama Hiçbiri İse Yaramıyor Calpol Dolven Parol Hiç Biri Ateşini Düşüremedi Uzun Oldu Ama Bu Salgını Yaşayanlar Nasıl Anlattınız Kaç Günde Geçti Yardım Eder Misiniz Lütfen 🙏🙏