Kızlar bebeğim 2.5 aylık üst solunum yolu enfeksiyonu ve grip dedi doktor. Ateşleniyor gözleri akıyor çapaklanıyor. Hafif balgamlı öksürüğü de var. O kadar bitkin ve mutsuz ki. Ateş düşürücüden başka ilaçta kullanamıyoruz. İştahıda azaldı. Bu durumu başka yaşayan var mı? Nasıl atlattınız