blueberryyy__ Merhaba ben de bir şeyler sormak istiyorum size oğlum 15 aylıkken bir işlerin ters giden fark ettik hiç kelimesi falan yoktu yürümüyordu ve çok ekran vardı şu an iki buçuk yaşında ve otizmden şüpheleniyorum Doktor bize 2,5 yaşı bekleyin dedi Öyle getirin dedi
Seslendiğimizde bakıyor göz teması kuruyor çöpü çöpe dediğinde atıyor komando’ya getirdiğim zaman getiriyor telefonu getir dediğimde getiriyor eline bir şey verip bunu babaya ver dedim de veriyor öp dediğimde öpüyor hayvan seslerini çıkartıyor arı eşek inek kedi köpek biliyor bunları bir şeyleri 10′a kadar sayabiliyor el ayak göz saç falan onları biliyor bir şey sorduğumda cevap veriyor ama anlaşılır anlamlı bir şey ne dediği anlaşılmıyor
Sürekli televizyon telefon istiyor
Bazen arada kendi etrafında dönüyor mesela masaya yan bakarak yüzüyor bir şeyler yuvarlamayı seviyor kalemi falan sürekli masada yuvarlıyor heyecanlandığında Mete Gazoz hareketi var ya bilirsiniz belki o harekete benzeyen bir hareket yapıp kendini kasıyor ve eline bakıyorum parmakların oynatarak bir de şöyle bir şey var CNN Türk kanalı açınca korkuyor bakmak istemiyorum gözlerini kapatıyor Bunlar otizm belirtisi mi
blueberryyy__