Arkadaşlar ya tekrar tekrar reklam çıkmasından bıktım uygulamaya gırmek ıstemıyorum ya ve en önemlisi de n 11 reklamının bırden sesli bir şekılde cıkması lutfen bu reklam konusunu bir kntrol edin ya bır dakıka da uc dört tane reklam cıkıyor bu kdrda olmaz ya hıcbır uygulamada bu yok