Bebegim Kızlar bebeğim üşütmemiş Ateşi yok hasta de değil sadece başı terliyor ne yapmalıyım !! Vücudu soguk değil iyi yani bişey yok neden sadece başı terliyor anlayamadım
Bebegim Tunanin_annesi26 kullanıyorum Ama bi dün vermeyi unutmuştum okşarcasına onun dışındaki düzenli alıyor damlasını
1mom1baby Ilk aylar benimkininde çok terlerdi problem olarak görmüyorum çünkü bundan dolayı sorun yaşamadık doktor kontrolumuzu tahlillerimizide düzenli yaptırırız
Pelin05 Bebegim bebeklerin kafası terler canım normaldir vücutlarını hareket ettirtmiyorlar emerken de sadece kafalarıyla performans gösterdikleri için bu çok normal
AycanHilal Emerken ekstra terler, vitaminlerini kullanıyormusum. benim doktorum genetikte olduğunu söyledi babasınında terliyor oma benzemiş☺️