alzarvn bir ara 2 haftada bir izmir bursa yapıyordum. Otobüsle de gittiğim oldu, özel araçla da. Özel araçta sık mola önerebilirim en sevdiği oyuncakları da yanınıza almalısınız. Otobüste de kanguruya bağlayıp kendi emniyet kemerimi takıyordum. Açıkçası benim çocuğum da hiç durmayı sevmiyor oto koltuğunda vs ama bir şekilde gidiliyor o yol 😊 bir de gevrek alıyordum yanıma inanılmaz seviyor her yolda kurtaricim oluyor benim gevrek