Prensesannesi___ ben modamız bir sitesinden alıyorum kendime oğluma kızıma 😂 Fiyatlar çok uygun çok kaliteli değil ama benim işimi görüyor zaten çabuk büyüyorlar bu yaz giydikleri yaza olmuyor ama bazıları da çok güzel geliyor solma falan olmuyor mesela kendime aldığım elbiselerden çok memnunum