eceayca vici %90 gazı vardır maalesef o dönemlerde bağırsak gazını çıkaramıyorlar bağırsakları gelişmediği için bide sıcaklar da etkiliyordur bebişi
dayes vici nasıl bir ağlama sancısı varsa o biraz daha farklı bir ağlama olur, açsa yine daha mızlanır gibi başlar ağlamaya sancısı varsa birden yüksek sesle ağlar