papatyam-34 Oğlumun her dediğini yapmaya çalışıyorum elimden geldiğince de yaparım
Bu aslında hata çocukların her istediği yapılmamalı. Kızma konusuna gelince gayet normal, çocuk kendini yola atıyor diyelim burda kızmayacak anne yoktur. Bir kere annelik içgüdüsü ile bile tehlikeli durumlarda kızarız. Son olarak kimi daha çok seviyorsun sorusu sormak gereksiz. Annesini sevmeyen çocuk olur mu? Olmaz.