Dorask yani minyon olabilir 6 aylik ken benim de bebeğime soğuk algınlığı için götürdüğün doktor çok küçük kafası dedi şöyle bölye dünyam yıkıldı… çok araştırdım ebeyi aradim doktorunu aradim iki dedesininde kafası küçük minyon onlara çekmiş şimdi bi sorun yok hep ebeyle ölçüm yaptım her hafta ayına göre gidiyor bebek takip tablosundan kontrol edin … gene de peşini bırakmayın bingildagi erken kapanmıştı üstüne kafa çevresi büyürse tabloyo göre sorun olmaz dediler şükür aynı ayına göre ilerledi . Bıngıldak erken mi kapandı bu arada