whiteblack Dygosmn1 sıcaktan dolayı ısılık olmuş gbi sanki. Yada yediği bişeyden alerji mi oldu acaba geçmezse bi doktora gözükün geçmiş olsun 💐
Dygosmn1 Feyzosumunannesi teşekkür ederim . Ama günlük iki kere falan nerdeyse ılık suyla yıkıyorum . Yani şimdiye kadarda olmamıştı isilik