uykuyusevmeyenbebe
Evet çok iyi anlıyorum sizi ama arada böyle durumlar oluyor maalesef
Bebekler bizden daha hızlı iyileşiyor, yarına iştahı gelir inş
Ya konudan bağımsız bişi sorcam benim bebem de 17 aylık lakin yemek ve ısırma çiğneme konusunda sıkıntılarımız var
İştahı iyidir. Ben verirsem yer
Ama mesela eline makarna versem boğazına sokuyo, zar zor ısırıp yiyor
Kendi başına yeme işini hiç yapmadı. Yani ben müsaade ettim ama oynayıp durdu habire elleriyle.
Çiğneme refleksi de pek yok. Damaklarıyla biraz ezip yutuyor hemen
Püre falan hiç yapmadım süreçte ama nasıl öğreticem çok şaşkınım