alyayagmurr Canım 12. Hafta atağı olabilir. Biz 3.aya girerken resmen o hafta bana travma olmuştu, eşim bile 4.ay atağı hikaye o haftayı unutamam diyor ☺️ ayrıca bazı bebekler sürekli kucak istiyor, benim bebeğimde öyle, yani hiç kendi kendine durduğunu bilmem , doktorumuz tetkiklerini yaptıktan sonra bize demişti, eğer gazı yoksa, emzik taktgıgında veya kucağa aldığında susuyorsa, bu bebeğin saglıksal problemi yok, kucak bebeğidir, ağlayarak büyür , sizin bebeğinizin karakteri bu kabullenin demişti ☺️1-2 ay daha sabredin sonra emeklemeyi falan öğrendikçe, oyuncaklardan anlamaya başladıkça daha rahatlarsınız demişti.