Merhaba kızlar size bir sorum olacaktı. Bebeğim iki ay 4 günlük ve sağımla besliyorum. İlk bir ayda 4 kez mastit oldum çok düzenli sağamadığım için. Ama bu ay gayet düzenli sağmaya özen gösterdim. 3 saatte bir 20 dakika sağım 10 dakika dinlenme 10 dakika daha sağım şeklinde ilerliyorum. Ama bazen 4 saati geçtiği oluyor bu sürenin ve hemen göğüslerim şişiyor. Size sorum sağarak besleyenler kaç saatte kaç dakika sağım yapıyorsunuz ve hangi makineyi kullanıyorsunuz? Ben bebebao eller serbest kullanıyorum acaba çekim gücü mü iyi değil ondan mı hemen göğüslerim şişiyır makineyi mi değiştirmem lazım. Tek sağımda bir gögüsten 100-120 ml çıkıyor. Ama süreyi kısa tutsam 50-60 anca olur ve göğüste süt bitmediği için mastit olmaktan korkuyorum. Önerebileceğiniz makine var mı ya da siz nasıl sağım yaparak besliyorsunuz