Kızlar merhaba 2 çocuğum var biri 3.5 biri 15 aylık büyük olan oğlumu kreşe başlattım oryantasyondayız ama içime sinmeyen şeyler var nedense bugün gördüm mesela 1 saat durduk ve öğretmen masanın üzerine kafasını koymuş o şekilde çocuklarla iletişim kuruyor çocuklar tam 1 saat masada önlerinde 3-4 lego parçasıyla durdular adı yaz okulu biz ağustos yaza okulu ve eylül dönemi itibarı ile kayıt yaptırdık
Oğlumun çişi geldi ilk gidince gittik çocuk WC klozetin etrafı oturulan yer yani sapsarı damla damlaydı niyetim açık aramak değil karşılaştığım şeyleri paylaşmak istedim oğlum evde özellikle son zamanlarda sürekli tv telefon tablet vermeyince kıyamet kopuyor kardeşi küçük her dk bahçeye parka gidemiyoruz çünkü yetişemiyorum ikisine akranlarıyla zaman geçirmek iyi gelir diye düşündüm çok kararsızım