Busramustim Kızlar oğlumun doğum günü yaklaşıyor güzel bir süsleme yapmak istiyorum,siz doğum gününde neler yaptınız fikir verirmisiniz, pasta süslemesinde de kararsız kaldım siz neler yaptınız?
nurdann1 Busramustim bizimde 2 yaş yaklaşıyor bende burada bekliyim fikir olsun. Ben hem düşüncemi paylaşayım. Pastaya karar veremedim pastacıyla ortak yolda buluşuruz karar veririz diye düşündüm. 1 yaş doğum gününde eşi dostu herkesi çağırmıştım bu sefer sadece iki aileyi çağırmayı düşünüyorum çünkü hediye beklemek gibi oluyor utandım açıkçası. Süslemeye gelince de evde olacağından arkasına ketenden iyi ki doğdun yazılı bir pankart düşünüyorum. Balonlara süslerim dedim. Atıştırmalık olarak börek poğça birşeyler yaparız dedik
berkinannesi_ Busramustim Biz bütün yaşını evde yaptık kendimiz süsledik belli yardımcı olmuşumdur 🌸 1 2 3 yaşları
Busramustim nurdann1 benim de düşüncem aynı şekilde sadece 2 aile çağıracaz süsleme için de aynı düşüncelerdeyiz araba ve top sevdiği için birkaç figür alabilirim trendyoldan sipariş verecem sanırım ikramlık olarakta çok fazla çeşit yapmayı düşünmüyorum havalar çok sıcak olduğu için çok yenilmiyor pasta sarma kurabiye yanına da börek patates salatası veya kısır üçünden birini yapacağım yeterli olacağını düşünüyorum☺️
nurdann1 Busramustim çok mantıklı patates salatasını ekledim sepetime🤭🤭 bende öyle düşünüyorum canım. Bir de trendyoldan masa örtüsü mü bulsak fotoğraf çekimi için bunu da düşündüm
Umutunannesi_ Merhaba oglumunda yaklaşıyor 2 yaşa gircek konsept olarak ne yapacaksınız karar veremedim banada fikir olur belki
Busramustim Umutunannesi_ konsepte bende karar veremedim dekoru nasıl yapacam bilmiyorum arabaları çok seviyor arabalı konsept yapabilirim
Busramustim nurdann1 keten kırık beyaz renginde güzel bir masa örtüm var onu kullanmayı düşünüyorum renkli masa örtüleri hoşuma gitmiyor
Umutunannesi_ Busramustim oğlumda arabaları ve niloyayi çok seviyor erkek cocugada niloya olmazki yapamam😂😂
Nacafa Bu pastanın süslemesini kendim yapmıştım erkek çocuğuna bu tarz bir şey yapılabilir oğlum baya sevmişti baya da uyguna mâl oldu
Busramustim berkinannesi_ çok başarılı pastalar benim yapmak için zamanım yok maalesef 😔 bebeğim çok hareketli