Kızlar bilen biliyordur biz yaklaşık 1 ,5 aydır ortez kullanıyoruz kontrolümüz de yaklaştı sorum şu bu değerler düzeldiği zaman mesela cihazı çıkarttığımız zaman tekrar gerileme durumu oluyormu acaba yoksa düzelince düzeliyormu tamamen merak ediyorum