ballilokum3 Sabah altını alıyorum akşam 6-7 ye kadar çok azcık çiş yapıyor o sarı çizgi yarıya kadar bile mavi olmuyor açıp bakınca da koyu sarı bi bölgede azıcık var sorunmu var yoksa terlemi atıyor keyfinde bir sorun yok ama pek iştahı yok
Bibliosmia ballilokum3 Üstte kalsın. Benim oğlum da altı buçuk aylık.Sabah bezini aldıktan sonraki bez çok az ve koyu idrar şeklinde.Acaba sütüm mü yetmiyor.Mama vermeyi denedim almıyor.Tam meme bağımlısı.Ek gıda da yeni başladık ağzını açmıyor malesef.Actigini da puskurtup geri cikariyor
haniball ballilokum3 sıcaktan galiba benim bebis tam 7 aylık bugun öglen 14;00gibi ilk cisini yapti gece uykusundan taam 14e kadar oda azcık damlaydı suda veriyorum sürekli 😬🙈
CilekliKedy ballilokum3 sıvı yetersizliğinden maalesef arkadaşımın bebeği de aynı şekilde bir haftadır falan uğraşıyor daha tam düzelmemiş
ballilokum3 Bibliosmia bizimde ek gıda yiyordu 1 haftadır yemiyor memeyi de pek emmek istemiyor emerken ses duysun kalkıp bakıyor geri emmiyoe bırakıyor falan ama zorla da olsa asla emziremiyorum eskisi kadar geceleri falanda hep kuru bez
ballilokum3 haniball sizinde bizim gibi salı gününe randevu aldım ne olur ne olmaz bir göstereyim inşallah birşeyleri yoktur