tkut annevebebegiii__ merhaba yıllar önce boynumun altindaki et benini yaktirdim herhalde sizin dediginiz dondurma islemi hatirlayamiyorum tam tazyikli Bir sıvı sıkmıştı o yakmıştı ama tekrarladi sizin bu tek seans ta mı gitti benleriniz . Mesela bende doğumdan sonra çıkıntı şeklinde yani kabarık benler oluştu o şekilde miydi sizinki
Esmabetul annevebebegiii__ çok canınız yandı mı nasıl bir işlem kac dk sürdü Benim yüzümde iki tane ben var rahatsız oluyorum ama korkuyorum da acır diye :)
maygirl annevebebegiii__ anladim teşekkur ederim.Farklı bi işlem mi acaba diye merak etmistim.Geçmis olsun
maygirl annevebebegiii__ benim cok minik 1 tane var.Görsel olarak cok rahatszlik wermiyor tabi ama fikrimde pek yok oyuzden sordum.
ikiprensesannesi54 Benim cildimde normal yüzeysel benler var onlar görünüşte rahatsız ediyor onları sildiren var mı aramızda acaba önerir misiniz sürekli silinme sağlanıyor mu
annevebebegiii__ tkut nasıl çıktı tekrardan yine yaptırın olmadı hormonlardan olmuştur yine sizin belki de