bebikoluturtle ya bacım şu an aynıyız :( ben de özellikle geceleri azaldığı için mama takviyesi yapacağım. Ama gerçekten düzenli pompa çok işe yarıyor. Benim bi dönem çok azaldı sonra tekrar arttı. Yani dönem dönem artıp azalabilen bişey o yüzden hiç kafana takma. Ben taktım bide düzensiz pompadan mastit oldum :( şimdi temelli azaldı. Ama instada milkmomvibess diye bi kullanıcı var ona bak, onun telegram grubu var motivasyon grubu, emzirme danışmanları falan var grupta, oraya bak ben çok faydasını görüyorum