aysegul466 sağ gözü sol gözüne göre daha büyüktü birde rengi değişmeye başlamıştı özele götürdüm göz tansiyonu dedi fakat bebeklere bakmıyormus şimdi fakülteye gdyrz haliyle durmadigi için uyutup olcuyolar ilk ameliyatini oldu faydası olmadığı için 2. Yaptılar insllah bunun faydası olmuştur yoksa gözün arkasına yapay tüp yerlestireceklermis sonrasında ömür boyu damla kullanacak erken fark ettim Allah korusun görme kayibina kadar gidiyormuş rabbim kimseyi evladiyla imtihan etmesin çok zor dualrinizda unutmayın bizide