ygtzynp şuan Rusların çoğunlukta olduğu bir oteldeyim, herkes keyfinde, tatilinde. İnsanın ülkesine güvenebilmesi ne güzel bir duygu.. biz 5 nokta sallansak aklımızdan ne senaryolar geçiyor. Ne müteahhitler müteahhit, ne resmi süreçler işlemesi gerektiği gibi işliyor. Bir kez daha anlıyoruz, deprem öldürmüyor bina öldürüyor. Allahm esirgesin korktuğumuza uğratmasın inşallah 🙏