emosss__ herhangi bir zararı olmaz canım istediğin vakit götürebilirsin. Kontrol amaçlı geldim dedin mi zaten bakıyorlar ona göre. Doktorunun yönlendirmesine bile gerek yok. Mesela doktor bizi 4 yaşında çağırdı ama ben 3 yaşına girince tekrar bir götürmeyi düşünüyorum. Sonuçta bu çocuklar neyin ne olduğunu anlamıyor. En azından bir problem olursa bu kontroller sayesinde erken fark etmiş oluruz.