Kızım 5 aylık olmak üzere, hep anne sütü aldı, emdi. Ama birkaç dk memeyi boş emiyor sonra diğer memede sızı hissediyorum süt iniyor, tabi bu süreye kadar sinirleniyor, herşeyi aynı yapıyorum doğduğundan beri, herkesde böyle mi? Yoksa bi sorun mu var