metinaras1 Kızlar merhaba havalar çok sıcak eve klima başlatmak zorunda kaldık daha önce kuallnmadım ben hiç.oglum iki yaşında. Gündüz gece nasıl giymeli. Biraz önce. Atlet vardı baktım kolları üşümüş. Şuan en düşük derecede 30 da
organikirmik metinaras1 kolları bacakları soğuk oluyor bizimkinin de ben önemsemiyorum ne güzel serin serin oturuyor demek ki diye düşünüyorum. Şu an 20 derecede turboda, ev 27-28 derece sanırım, oğlum da zıbınla duruyor
ynannel metinaras1 ben de Mersin’de yaşıyorum hava epey sıcak klima 25de en düşük ayarda çalışıyor oğlum tek zıbın giyiyor. Gece bazen ince uzun kollu giydiriyorum üstünü açıyor çünkü