organikirmik Deletedmom_968 Mongol lekesi mi ne diyolardo bazı türleri 1 yaşa kadar geçiyomuş bazıları geçmiyomuş
3kedili2bebekli Deletedmom_968 20 aylık hala geçmedi tam kuyruk sokumunda doktor normal diyor milyonda bir gecmeme ihtimali varmış benimde var omzumda geçmemiş morluk bozuk para kadar bir sorun teskil etmiyor doktor görsün tabi ki
namkoll Deletedmom_968 mongol lekesi Bizde de var 3 yaşına giricek eylülde hala geçmedi Herhangi bir sağlık sorunu yaratmayacağını söyledi doktorlar
2_oglanannesi Deletedmom_968 oğlumunda vardı geçti. Şimdi 6 yaşında. Tam ne zaman geçti bilmiyorum büyüdükçe siliniyor. Doktor geçer diyo neden takılıyosunuz ki
Deletedmom_968 2_oglanannesi hiç doktora sormadım ki bugun bez depiştirirken sorayım diye aklıma geldi ne ki bu diye yoksa takıldığım falan yok sadece merak
zenginoldum Deletedmom_968 morlugu olmayan bebek hemen hemen yoktur yuzde 90 nda vardir endiselenme.buyudukce siliniyor
gizememre zenginoldum yok değil takip ediyorlar diye biliyorum bazıları kendiliğin den kapanabiliyormuş hatta
mamalika Deletedmom_968 benim bebeğimin kalçasında ve omuzunda da var. 10,5 aylık şimdi, kalçasındaki geçti omzundaki duruyor. Geçiçi deniyor. Geçmese de zararı olan bir şey değil.