Merhabalar 6 ay 13 günlük oğlum var kalp rahatsızlığından dolayı ameliyat oldu kilo alımı çok az oldu bu zamana kadar rahatsızlığını sonradan öğrendiğimiz için gastroentoroloji doktoru smilac high energj raporlu mama verdi anne sütü yok kesildi stresten. 1 şişeyi ne kadar saatte kullanabilirim 2 saat somra açılmışsa kullanmayın yazıyor vs kullananan varsa yardımcı olabilir mi? Faydası oluyor mu nasıl?