ShutUp Kızım 4 ay 21 günlük ve istemeden emziği bıraktık hiçbir şekilde emziği almıyor ağlama krizine giriyor verince. bende artık vermiyorum iki gündür aramıyor emziği
nazanay ShutUp Peki ne durumdasınız, iyi mi oldu kötü mü yani, merak ettim? Ben de ilk kızıma vermemiştim ama ikinci bebeğime verdim ve tuttu. Bir yandan büyük rahatlık ama bir yandan da nasıl bıraktıracağım diye şimdiden düşünüyorum, daha 3 aylık 😬
ShutUp nazanay ilk başlarda çok güzeldi kolaylık oluyordu şimdi mesela ağladığında verdiğimde daha çok ağlıyor krize giriyor bende mecbur kucağıma alarak konuşarak sakinleştiriyorum. Bir yandan da dediğiniz gibi belki ileride bıraktırmak için çok zorlanacaktım diyerek kendimi avıtup sabrediyorum 😅
begonya1 Bizimkide 11 aylık uyurken alırdı artık istemiyor geceleri mız mızlanınca veriyorum uykulu alıyor bence dişten dolayı almak istemiyor gibi geliyor