Kızlar bu aralar çok boşluğa düştüm elime telefonu bi alıyorum bi bakiyorum öğle olmuş resmen . Sürekli erteliyorum sürekli ve cok zaman kaybediyorum . Kilo vermem lazim, derslere başlamam laziim spor yapmam şart ama habire erteledikce günler geçiyor. Dalıp gider oldum . Neler onerirsiniz ya da siZler bu ertelememe ,odaklanamama problemleriyle nasıl baş ediyorsuz?