meltemanneoldu ağlamaktan olmuyor o bebeklerde karın kası dıştan içe oluşuyormuş çıkacak bebek hiç ağlamasa da çıkarmış çıkmayanda ağlamaktan çatlasa da çıkmazmış, doktorumuz açıklamıştı, zamanla o kaslar kapanacak ve yumuşak yer bastırdığınız bağırsakları yani bastırmayın sanılanın aksine sıkı işlem yapmak zarar verir, zamanla kendi kendine küçülür merak etmeyin