matmazeliingunlugu Hangi marka test yaptınız bende yaptım dün 2 tane iksiide pozitif teknik olarak şu an regl olmuş durumdayım. Dün kan veremedim acilde almadılar acili ilgilendşrmiyo dediler🙄 bugün dr a gidecem bakalım
Mukadded matmazeliingunlugu hatırlamıyorum bende Bitane yapmıştım pozitif çıktı kanda negatif ama hala olmadım iki gün geçti gerçi beklicem
ada99 bu yeni testlee cok tuhaf ablama net 2. cizgi cikti ama gebelik yoktu gecen bana da aynisi oldu cook tuhaf eskiden oyle olmuyodu diye htirliyorum